8 Nisan 2009 Çarşamba

Akampüs'te bu aralar...

En son Fortis ve Papermate ile kışa veda ettik. Marmara Gold, YKM, Intel, Eurolig ve Fritolay ile bahara merhaba diyoruz. Şenlikler için gün sayıyor, projelerimize son rötuşları yapıyor, tüm bunlar için güneş enerjisinden faydalanıyoruz.

Akampus koridorlarında neler konuşuluyor?

Fortis: Yoğun ve etkili kartlandırma çalışması… Fortis kafelerde öğrencileri ağırladık, binlerce promosyon malzemesi dağıttık.

Rotring/Papermate: Kampüslerde post-it’lere Papermate kalemlerle yüzlerce öğrenci iz bıraktı. Akampus.com’da on binler izleri takip etti, oyladı, kazandı!

Marmara Gold: Hâlâ kampüslerdeyiz, hala dünyanın en eğlenceli tavla turnuvasını biz düzenliyoruz. Dev zarlar ve altınlar havada uçuşuyor, Altın Zar Tavla Turnuvası İTÜ, İÜ, YTÜ, Anadolu ve Marmara’da sürüyor.

YKM: Mağaza partileri, konserler, sinema gösterimleri, ödüllü yarışmalar ve üniversitelilere özel kartlandırma çalışması… Elçilerimizle bir yıl boyunca YKM için kampüslerdeyiz!

Intel: Akampus.com’da Intel özel bölümü…. Intel için Akampüs’ün tasarladığı özel soru cevap alanı. Online marketing’in en verimli örneklerinden biri.

Foster's: Partiler, sinema ve tiyatro gösterimleri, sergiler... Fosters marka elçileri eğlenceyi kampüslerine, kampüslerini eğlenceye götürmeye devam ediyor.

Pegasus: "En Uçuk Hayaller" konsepti çerçevesinde bir ay boyunca hergün, Kıbrıslı öğrencilere gidiş-dönüş bileti... Öğrenciler hayallerini akampus.com'daki hayal tahtasına yazdı ve oylama sonunda yüzlerce üniversiteli uçuk hayalleri sayesinde uçma şansına erişti!

Efes Pilsen Euroleague: Euroleague basketbol heyecanı kampüslerde…


Marmara Gold Altın Zar 2009 Tavla Turnuvası

Marmara Gold Altın Zar 2009 Tavla Turnuvası | Akampus Youth Marketing"24 ayar bira" olarak bildiğimiz Marmara Gold için "Altın Zar 2009" tavla turnuvasını 23 Mart-29 Nisan tarihleri arasında üniversitelilerle buluşturuyoruz.
Turnuvada seçilen üniversitelere ikişer günlük ziyaretler yapıyor, 64 kişilik turnuvalar halinde düzenlenecek olan etkinlikte katılımcılara tam, yarım ve çeyrek altın kazanma imkanı sunuyoruz.

Ayrıca katılımcıların sürpriz hediyeler kazanabilecekleri farklı oyunlar da oynanıyor.
Bu turnuvaya neden katılmalıyım? sorusunu soran öğrencilere şu cevabı veriyoruz: "Her şeyden önce iyi vakit geçirmek ve muhabbetin dibine vurarak ödül kazanmak için."

Akampüs kurgusuyla hayata geçen projede dev zarlar ve altınlar havada uçuşuyor, Altın Zar Tavla Turnuvası İTÜ, İÜ, YTÜ, Anadolu ve Marmara’da sürüyor!

7 Nisan 2009 Salı

Intel® Tech Inside | Akampus.COM Soru Cevap Bölümü Açıldı!

Intel®  Tech Inside | Akampus Youth MarketingIntel® Tech Inside, www.akampus.com'un en nadide bölümlerinden birisi olarak hayatımıza girdi ve uzun bir süre bizlerle olacak.

Intel® ve Akampus.com işbirliğiyle açılan
Intel® Tech Inside Soru Cevap bölümü, üniversitelilerin merak ettiklerini sorduğu, bildiklerini paylaştığı; bilgisi ve katılımı ölçüsünde IntelTechPuan ve ödül kazandığı bir paylaşım alanı.

Intel® Tech Inside, aynı zamanda bir markanın bir sosyal ağ içinde gerçekleştirdiği örnek bir "interactive" tanıtım uygulaması. Akampus Youth Marketing ekibi tarafından geliştirilip Intel® için uygulamaya konulan bölüm

2 Nisan 2009 Perşembe

Akampus.com öyle bir site ki…

· 550.000 kayıtlı kullanıcısı,
· ~20.000.000 pageview aylık sayfa gösterimi
· 60.000 CPM satılabilir banner alanı
· 17.000-25.000 tekil (unique) ziyaretçisi var ve gençler en az 38 dakika boyunca bu sitede iyi vakit geçiriyor!

Akampus.com’un öyle üyeleri var ki….

• %34’ü İstanbul’da, %9 Ankara’da, %6’sı İzmir’de, %51’i Anadolu’nun diğer şehirlerinde yaşıyor.
• Bu üyelerin %96’sı, 18 – 25 yaş aralığında
• %67,2’sini genç erkekler / %32,8’ini genç kadınlar oluşturuyor.
• %88’i üniversite öğrencisi, %11’i üniversite mezunu ve %1’i lise öğrencisi

Akampus.com’da banner’lar dışında gençlere ulaşmak için öyle çok yöntem var ki...

Örneğin, mail

Trafiğinin %95’ten fazlası login’li olduktan ve kullanıcıları demografik ve kişisel özelliklerine göre sınıflandırabilir; ona özel tanıtım ve kampanyalar yürütüldükten sonra, neler yapılmaz!

Hele Marka/Ürün kullanım alışkanlıklarını biliyorsak ve özel promosyonlar sunabiliyorsak; "targated marketing’in alasını burada yapmak çok kolay" diyebiliyorsak!

Akampus.com’da öyle araştırmalar yapabiliriz ki…

· Gençlerin ürün tüketim / servis kullanım alışkanlıkları
· Marka/kampanya tercihleri
· Markayla ilişkileri
· PR değeri taşıyabilecek analizler!

Sponsorlu özel oyun alanları, marka mesajlarını tüm ayrıntılarıyla iletebileceğimiz özel bölümler; branded fotoğraf alanları, hepsi Akampus.com’da!

Gençler Akampus.com’da ve elbette gençlere ulaşmak isteyen markalar…
Özetle, hepimiz Akampus.com’dayız!