3 Mart 2010 Çarşamba

YKM - Akampüs işbirliğinin ürünü YKM Kampüskart projesi, finalde yarışıyor!



Gençlere erişirken gelenekselin dışında yöntemler kullanmak isteyen YKM, Akampüs’le yaptığı işbirliği sonucunda doğrudan pazarlamanın en iyi örneklerinden birini sergiledi ve YKM Kampüskart projesi,
Dünya Perakende Ödülleri (World Retail Awards) Doğrudan Pazarlama kategorisinde finale kaldı. Ödül 22 Nisan'da Berlin’de sahibini bulacak.




Gençlere yakın olmak isteyen ve bir marka olarak da gençleşmeyi hedefleyen YKM ile gençlik odaklı pazarlama iletişiminde önemli bir birikime sahip olan Akampüs’ün yolları 2008 yılında kesişti. Türkiye genelinde seçilmiş üniversitelerde, seçilmiş öğrenci kulüpleri ve öğrencilerden oluşan dinamik ‘Marka Elçisi’ ekibiyle kampüs iletişimine başlayan YKM, YKM Kampüskart ile örnek bir çalışmaya imza attı. YKM Kampüskart’ın pazarlama iletişimini yöneten Akampüs, bu projede de doğrudan pazarlamanın pek çok öğesini kullandı ve YKM’yi World Retail Awards’ın finalistliğine taşıdı.



Akampüs’ün YKM ile yaptığı çalışma kapsamında ağızdan ağıza pazarlama, etkinlik ve kampanya yönetimi, sosyal medya kullanımı ve kartlandırma projeleri gibi entegre ve ölçümlenebilir iletişim çalışmaları bulunuyor.

YKM’nin güçlü adaylar arasında yer almasını, doğru bir işbirliği ve doğrudan pazarlama alanında entegre bir çalışmanın gerçekleştirilmiş olmasına bağlayan World Retail Awards, Direct Marketing kategorisinde YKM ile yarışan diğer adayları The Kroger Co – ‘Earning Your Loyalty for Life’ ve Payless ShoeSource – ‘Mom’s Campaign olarak açıkladı.

>> Oracle World Retail Awards - Resmi Sitesi
>> YKM KampüsKart Facebook Page
>> YKM KampüsKart Akampüs Özel Bölümü

“Büyük”lerin gençlik iksiri!


Gençlere geleneksel olmayan yöntemlerle erişmek isteyen markalara bir büyük isim daha eklendi. GNÇTRKCLL de gençlik iletişiminde Akampüs’ü tercih etti.

Türkiye’nin ilk gençlik ajansı Akampüs (Akampus Youth Marketing), gençlere ulaşmanın yolunun onlar arasında olmaktan geçtiğini vurguluyor. Türkiye’nin önde gelen markalarının da gençlerle iletişimdeki ilk tercihi olmaya devam ediyor.

Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü GNÇTRKCLL, Türkiye genelinde seçilmiş üniversitelerde, seçilmiş öğrenci kulüpleri ve öğrencilerden oluşan dinamik bir ekip ile kampüs iletişimine başlıyor. Gençlere okurken kariyer yapma imkanı veren GNÇTRKCLL, 2010’dan itibaren aktivitelerini, yarışmalarını, kampanyalarını Akampüs’ün yönettiği dinamik ekip ile hayata geçiriyor, gençliğin nabzını bu ekiple tutuyor ve gücünü yine gençlerden alıyor.