19 Ağustos 2011 Cuma

Markalar Akampüs İle Şenliklerde

Bizce gençlik odaklı bir projenin başarılı olması gençlere fayda sağlamasıyla doğru orantılı. Faydanın farklı boyutları olabilir: Kariyer, ödül, promosyon, eğlence veya maddi kazanç... Bunlardan birkaçını sağlayabiliyorsanız markanız gençlerle “konuşmaya” başlamış demektir. Şenlikler bu konuda önemli rekabet alanları. Markalar "fayda" farkındalığı yaratmak için kapışıyor. Sonrasını onlara bırakmak lazım ki kendi aralarında konuşsunlar. Akampüs müşterisi olan markalar için “konuşturan” projeler üretiyor.

2011 yaz döneminde gençlerle buluşturduğumuz markalarımız arasında YKM, Kiğılı, Voila, MetroFM, Rowenta ve Intel bulunmakta.

Hiç yorum yok: