23 Ağustos 2011 Salı

Youth Crowdsourcing


Platin dergisi Temmuz 2011 sayısında Crowdsourcing ve yeni grup şirketimiz COMSEPT üzerine yazımız yer aldı. Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak yazımıza PDF olarak ulaşabilirsiniz.

Akampüs olarak, özellikle son yıllarda gençlik odaklı crowdsourcing projeleri yönetiyoruz. Bugüne kadar gençliğin, özellikle üniversite gençliğinin sesini duyurmaya çalıştık, her şeyi onlara danıştık. Gençlik Ajansı olarak entegre iletişim hizmeti verdiğimiz markalar için gençlerin yaratıcı gücünü, ortak aklını kullanıyoruz. Aslında bu alanda projeler geliştirmeye, henüz crowdsourcing kavramı hayatımıza girmemişken, 2000 yılında gençlik sosyal ağımız www.akampus.com’u kurarak başladık. Tüm faaliyetlerimizi gençlerin içgörüsünü dinleyerek, onların sesini duyurarak kurguladık. 2008 yılından beri de iletişim teknolojileri ve internetin nimetlerini kullanarak proje üretiyoruz. Zaten gerçek anlamda “crowdsourcing“ de internet ve sosyal medyanın hızlı yükselişi sayesinde hayatımıza yerleşti.

2010 yılında kurduğumuz COMSEPT (www.comsept.com) isimli şirketimiz de kurumsal pazardaki Crowdsourcing, Business Intelligence ve SocialCRM projeleriyle ilgilenmekte. COMSEPT’in hedefi de şirketlerin “sosyalleşmesi” ve paydaşlarını süreçlerine dahil etmesi konularında Türkiye’de Pazar lideri olmak ve global pazarlarda da rekabet edebilecek çözümler sunmak.

İster gençlik odaklı çözümler, isterse kurum-içi çözümler olsun, sunduğumuz projelerde prensip olarak markalarımızın tüm paydaşlarını karar verme süreçlerine dahil etmeyi hedefliyoruz. Markanın paydaşlarını, ürün/proje geliştirmeden rakip analizine, satış sonrası destekten pazar tahminlerine, araştırmadan marka iletişimine kadar pek çok sürece dahil etmek mümkün.

Hiç yorum yok: